Türkiyeden Haberler

Okul etkinliğinde zehirlenme şüphesi: 25 kişi hastanede

Kütahya'da bir ortaokul etkinliğinde ikram edilen tavuklu pilav sonrası 21 öğrenci ve 4 yetişkin rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte verilen ikramın ardından çok sayıda kişi rahatsızlanarak hastaneye başvurdu.

Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleştirilen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara tavuklu pilav ikram edildi.

Etkinlik sonrası bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine başvurdu.

Hastanede tedavi altına alınan kişilerin sağlık durumlarının takip edildiği öğrenilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kaynak: Haber Merkezi