SİYASET

Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan CHP'den ayrıldı

CHP'den istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'ın AKP'ye katılacağı iddia edildi. Partiden açıklamalar peş peşe geldi.

Cumhuriyet Halk Partisi'nde (CHP) yaşanan istifalara bir yenisi daha eklendi. Edirne'nin Keşan ilçesi Belediye Başkanı Mehmet Özcan, partisinden istifa ettiğini açıkladı.

Özcan'ın istifasına ilişkin henüz resmi bir açıklama yapılmazken, siyasi kulislerde AKP'ye katılacağı yönünde iddialar gündeme geldi.

Mahkeme kararıyla Kemal Kılıçdaroğlu yönetiminin göreve geldiği CHP'de daha önce de İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay ile Ankara'nın Haymana Belediye Başkanı Levent Koç partiden ayrılmıştı. Levent Koç, istifasının ardından aynı gün AKP saflarına katılmıştı.

CHP'de milletvekilleri cephesinde de istifalar sürüyor. Son olarak milletvekili Nimet Özdemir partisinden ayrılmış, Özdemir bugünkü grup toplantısında AKP'ye geçmişti.

Öte yandan CHP Keşan İlçe Başkanı Ali Çakır, ANKA Haber Ajansı'na yaptığı açıklamada, Mehmet Özcan'ın AKP'ye geçeceğine ilişkin haberleri yerel basından takip ettiğini belirterek, Özcan'a ulaşamadığını söyledi.

Çakır açıklamasında, 'Asırlık çınar CHP'ye hainlik yaparak siyasi yaşamını sonlandıracağını düşünmek istemiyorum. Böyle bir düşüncesi varsa önce belediye başkanlığından istifa etmesi gerekir. Çünkü o göreve Keşan halkının oylarıyla geldi' ifadelerini kullandı.

Kaynak: Haber Merkezi