Fenerbahçe, eski futbolcusu Dirk Kuyt'ın teknik heyete katıldığını resmen duyurdu. Sarı-lacivertli kulüp, Hollandalı futbol adamının teknik direktör İsmail Kartal'ın birinci yardımcı antrenörü olarak görev yapacağını açıkladı.
Kulüpten yapılan açıklamada, futbolculuk döneminde Fenerbahçe'nin şampiyonluğunda önemli pay sahibi olan Kuyt'ın yeniden camiaya dönmesinden duyulan memnuniyet dile getirildi.
Açıklamada, 'Futbolculuk kariyerinde kulübümüzün şampiyonluğunda önemli rol üstlenen, profesyonelliği, çalışkanlığı ve mücadeleci karakteriyle taraftarımızın sevgisini ve takdirini kazanan Dirk Kuyt, yuvasına geri döndü' ifadelerine yer verildi.
Sarı-lacivertli kulüp ayrıca, '120. yılımızda şampiyonluk hedefiyle çıktığımız bu yolda, Dirk Kuyt'ı Teknik Direktörümüz İsmail Kartal'ın 1. Yardımcı Antrenörü olarak yeniden ailemizde görmekten büyük bir mutluluk ve heyecan duyuyoruz' açıklamasını yaptı.
Böylece Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi teknik heyet yapılanmasında önemli bir adım daha atılmış oldu.





