SPOR

Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe sürecine ilişkin açıklama

Fenerbahçe'de teknik direktörlük için adı geçen Aykut Kocaman, Oğuz Çetin ile yürüttükleri çalışmaların ardından iletişimin aniden kesildiğini söyledi.

Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, sarı-lacivertli kulüpte teknik direktörlük görevi için adının gündeme geldiği sürece ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Olağanüstü seçimli genel kurul sürecinde adı sık sık teknik direktör adayları arasında gösterilen Kocaman, kamuoyunda yer alan haberlerin ardından açıklama yapma gereği duyduğunu belirtti.

Kocaman, 1 Mayıs 2026 tarihinde Aziz Yıldırım'ın davetiyle başlayan süreçte, resmi bir görevi bulunmamasına rağmen Oğuz Çetin ile birlikte Fenerbahçe'nin sezon planlaması, transfer politikası ve mevcut kadro yapısı üzerine kapsamlı çalışmalar gerçekleştirdiklerini ifade etti.

Tecrübeli teknik adam açıklamasında, 'Teknik kadro değerlendirmesi sırasında uzlaşı zemini arayışımız devam ederken, 16 Haziran Salı gecesi saat 23.58'de Oğuz Çetin ile yaptığımız ve iyi dileklerle sona eren telefon görüşmesinin ardından ansızın iletişim kesilmiştir. Ertesi gün ise Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun bir tercihte bulunduğunu medya aracılığıyla öğrendim' ifadelerini kullandı.

Kulüplerde başarı ve başarısızlıkta en büyük sorumluluğun yönetimlere ait olduğunu vurgulayan Kocaman, seçilmiş yönetimin kendi tercihlerini kullanmasının doğal olduğunu belirtti.

Açıklamasının sonunda göreve getirilen İsmail Kartal ve ekibine başarılar dileyen Kocaman, 'Yıllar içinde yaşanan kırgınlıklarım hiçbir zaman Fenerbahçe sevgimin önüne geçmemiştir. Fenerbahçe'nin menfaatleri her şeyden önce gelir. Bu zorlu süreçte başarılı olunmasını canı gönülden temenni ediyorum' dedi.

Kaynak: Haber Merkezi